Szalajka Liget Hotel

Szalajka Liget Hotel**** és Apartmanházak
T
örzsvendég Program Szabályzat (3. számú módosítás)

Ha még nem tagja törzsvendég programunknak, akkor most töltse ki a jelentkezési lapot és csatlakozzon hozzánk!

2010-ben a Magyar Minőségi Turizmus Díj elnyerésével egy időben megfogalmaztuk és írásba rögzítettük a szállodánk Törzsvendég Programját. A rendszer kidolgozásánál figyelembe vettük az elmúlt évek tapasztalatait, hangsúlyt fektetve a visszatérő Vendégeink elvárásaira, észrevételeire. Viszont a mindennapi élet és változó üzletmenet módosításokat igényelt és igényel a Törzsvendég programunkban is. Reméljük szállodánk szolgáltatásaival elnyerjük 2018-ra is elégedettségüket és továbbra is Törzsvendégeink között üdvözölhetjük.

1. Kártyaigénylés:

    Törzsvendég kártya tulajdonos lehet minden bel-, vagy külföldi Vendég,
  • aki kitölti a jelentkezési lapot és leadja a recepción, vagy postai úton elküldi a szállodának,
  • befizet 2540 Ft (2000 Ft + ÁFA), rendszerfenntartási költséget (helyszínen készpénzzel, hitelkártyával vagy átutalással)
  • A kártyát postai úton, a befizetést követő kérésének megfelelően 5 munkanapon belül juttatjuk el a jelentkezési lapon szereplő címre vagy a következő itt tartózkodásakor személyesen adjuk át.

2. Kártya szintek:

I. SZALAJKA Törzsvendégkártya (pontgyűjtés vagy jóváírás)
II. PISZTRÁNG Törzsvendégkártya (kedvezményre jogosít)
III. LIPICAI Törzsvendégkártya (kedvezményre jogosít)

3. Általános, minden kártyatípusra érvényes szabályok:

  • Pontgyűjtésre csak a rendszerfenntartási díj befizetésétől van lehetőség, de amennyiben a Kártya igénylése előtt (18 hónapon belül) min 2 x már tartózkodtak szállodánkban (közvetlen foglalással), visszamenőlegesen is van lehetőség a pontok összesítésére. Feltétel: A kiállított számla arra a névre szól, amire a Törzskártyát kérik és a foglalás szól.
  • Kizárólag közvetlen szállodai foglalással érvényes!
  • A jelentkezési lapon megadott adatokat a szálloda csak saját céljaira használja fel
  • Akár pontérték, vagy akár %-os formában kerül sor a kedvezmény nyújtására, a kedvezmény egyidejűleg maximum 2 szállodai szobaegység (max. 6 fő) vagy 1 apartmanház (max. 6 fő), illetőleg az azokban lakó vendégek által igénybe vett szállodai saját szolgáltatások erejéig vehetők igénybe
  • Minden esetben a kedvezmény alapját nyújtó szobaegységekre írásos megrendelőt kell, hogy küldjön a kedves Vendég közvetlenül – emailben, faxon vagy a szálloda hivatalos weboldaláról - a szállodához (egyéb foglalási rendszereken keresztül érkező megrendelés után a Törzskártya pontokat nem tudjuk jóváírni és a kedvezmény sem érvényesíthető), amiben szerepelnie kell utalásnak a Törzsvendégkártya számára. Amennyiben ajánlatkéréskor/megrendelésekor nem tünteti fel Törzsvendégkártyája számát, a kedvezmény vagy pontjóváírás utólag, a számla rendezésekor nem érvényesíthető.
  • A Törzsvendég kártya át nem ruházható, a Törzsvendégkártya tulajdonosának a kedvezmény alapjául szolgáló időszakban a szállodában kell tartózkodnia.
  • Előzetes, névre szóló, írásban visszaigazolt foglalás hiányában kedvezményt, illetve pontgyűjtést, kedvezményt érvényesíteni nem tudjuk.
  • Törzsvendégkártyáink névre szólóak és sorszámozottak, aminek megfelelően egy vendég csak egy kártyával rendelkezhet, a kártyatulajdonos csak természetes személy lehet.
  • Több Törzsvendég kártyán található pontok összevonására nincs lehetőség.
  • Elveszített kártyát 2000 Ft + ÁFA összeg ellenében tudónk pótolni
  • Minden év végén és elutazása után (5 munkanapon belül) e-mail formájában tájékoztatjuk a Törzsvendéget pontegyenlegéről és ennek megfelelően aktuális Kártyatípusáról esetleges változásokról.
  • Amennyiben a Törzsvendégünk egyedi, személyre szóló árat kap a szállodától, akkor abból nincs lehetőség további kedvezmény megadására illetve kedvezmény vagy pont felhasználására

4. Kártya használata:

  • A szállodai számla fizetésekor kérjük, hogy kollégánknak szíveskedjen bemutatni az Ön (mint kártyája tulajdonos) kártyáját.

5. Egyes kártyatípusok sajátosságai

I. SZALAJKA Törzsvendégkártya (pontgyűjtő kártya)

Pontgyűjtés:
a vendég kérésére (számla kiállításakor), a pontgyűjtésből ki nem zárt szállodai saját szolgáltatások igénybevételével, az érvényes árlista alapján, a számla nettó összegének 5%-a Törzsvendég kártyán pontként jóváírásra kerül . Például:

 

Az ön végszámláján a következő szolgáltatások szerepelnek:

Szolgáltatás

Áfa kulcs

Fizetendő

Nettó Összeg

szállás félpanzióval
(szervízdíj nélkül)

18%

25 000

21 186

vend. étel átterhelt

18%

16 000

13 560

átterhelt szervízdíj

-

160

nem adható

vend. ital átterhelt

27%

2 600

2 047

szervízdíj

-

260

nem adható

idegenforgalmi adó

a.n.k.

800

nem saját szolgáltatás

Terhelések összesen:

 

44 820

36 793

A pontgyűjtés alapját a saját szolgáltatások nettó végösszege jelenti: 36 793 Ft
5%-nyi gyűjtött pont összege: 36 793 Ft x 0,05 = 1 840 pont

Ez az a pont mennyiség, amit jóváírunk az Ön személyes kartonján, s amit akár már a következő alkalommal fel tud használni, mint kedvezmény!

  • Az így keletkezett pontok, akár már a legközelebbi szállodai szolgáltatás igénybevételekor felhasználhatók, mint kedvezmény VAGY tovább gyűjtve magasabb százalékos engedmény alapját képezik

Pontfelhasználás:

  • Vendégünk, a Szalajka Törzsvendég Kártyán az adott saját szállodai szolgáltatás igénybevételét megelőző időszak alatt összegyűjtött pontjai, számlájának rendezéséhez bármikor felhasználhatja, a számla bruttó összegének maximum 30%-ig (1 pont = 1 forint)
  • A Szalajka Törzsvendég Kártyán gyűjtött pontokkal kifizetett összeg után újabb pont nem jár

Például:

Az előzetes pontgyűjtés során egyéni Törzsvendégkártyáján 1723 pont szerepel, amit Ön jelenlegi számlájának kifizetésekor fel kíván használni.

Technikailag mi ezt a 1723 pont, szállás engedményként adjuk meg számlája végösszegéből, tehát:
45 220 Ft – 1 723 Ft = 43 497 Ft-ot kell Önnek jelen számlájánál kifizetnie a Recepción.

Ezután a 43 497 Ft után a nettó, Áfa nélküli  összegeket alapul véve (kivéve a 8. pont alatti szolgáltatások, IFA és szervizdíj), mely kiszámolt összeg újból alapját képezi az 5%-os pontgyűjtésnek.

II.
PISZTRÁNG Törzsvendég Kártya - 25.000 pont elérésekor a Kártyabirtokos dönthet arról: (Az igénylést írásban kell eljuttatni a szállodavezetés részére)

1. Pontjait tovább gyűjti, így újbóli foglaláskor pontjóváírást kérhet, a már leírt feltételekkel, tehát marad a SZALAJKA Kártyája
vagy
2. Igényli a PISZTRÁNG Törzskártyát, mely a következő %-os kedvezmények igénybevételére jogosítja:

  • Szobafoglalás esetén minden, a szálloda saját honlapján megtalálható árból, csomagárból biztosítjuk a
          15% engedményt (kivéve egyedi személyre szóló ajánlatok és jelezve a csomagoknál)
           5 % kedvezményt pedig az ünnepi és kiemelt időszaki csomagokból
  • A szállodában nyújtott saját szolgáltatás bruttó árából - normál időszakban - 20%,
  • A szállodában nyújtott saját szolgáltatás bruttó árából - ünnepek és kiemelt időszakokban - 10%,
  • Minden egyes szállodai tartózkodás alkalmával gyümölcstállal, füstölt pisztráng-meglepetéssel és ingyenes parkolással kedveskedünk (kivéve - jelezve a csomagoknál- és egyedi személyre szóló kedvezményes ajánlatok igénybe vétele esetén)

III.
LIPICAI Törzsvendég Kártya - 40.000 pont elérésekor a Kártyabirtokos dönthet arról:
(Az igénylést írásban kell eljuttatni a szállodavezetés részére)

1. Pontjait tovább gyűjti, így újbóli foglaláskor pontjóváírást kérhet, a már leírt feltételekkel, tehát marad a SZALAJKA Kártyája
vagy
2.Igényli a LIPICAI Törzskártyát, mely a következő %-os kedvezmények igénybevételére jogosítja:

  • Szobafoglalás esetén minden, a szálloda saját honlapján megtalálható árból, csomagárból biztosítjuk a
    30% engedményt (kivéve egyedi személyre szóló ajánlatok és jelezve a csomagoknál)
    10% kedvezményt pedig az ünnepi és kiemelt időszaki csomagokból
  • A szállodában nyújtott saját szolgáltatás bruttó árából - normál időszakban - 40%,
  • A szállodában nyújtott saját szolgáltatás bruttó árából - ünnepek és kiemelt időszakokban - 20%,
  • Minden egyes szállodai tartózkodás alkalmával gyümölcstállal, ingyenes parkolással, valamint egy órás lovas-fogatozással ajándékozzuk meg – időjárástól függően –(kivéve azon csomagok, ahol jelezve - és egyedi személyre szóló kedvezményes ajánlatok igénybe vétele esetén)

6. Törzsvendég kártyák közös jellemzői

  • Amennyiben a Kártyatulajdonos pl. %-os kedvezmény igénybevételéről nyilatkozott egy kártya szint elérésekor, döntését csak az újabb szint elérésekor változtathatja meg pl. pontgyűjtésre/pontbeváltásra (Szalajka Kártya)
  • Mindettől függetlenül a kártyák használatakor az egyéni Törzsvendégkartonon a számla engedménnyel csökkentett (fizetendő) összegének 5%-át folyamatosan vezetjük és nyújtunk tájékoztatást
  • Kártyák érvényessége:
  • SZALAJKA Kártya – kiállításától számítva vagy 2 pontot érő foglalás között, 18 hónapon belül amennyiben nem történik pontmozgás, a Kártya még érvényes, de újra 0-ról indul a pontszámítás, tehát elveszíti eddig gyűjtött pontjait.
  • PISZTRÁNG Kártya:
    1. kiállításától számítva vagy 2 pontot érő foglalás között, 18 hónapon belül amennyiben nem történik pontmozgás a Kártya ( %-os kedvezményre jogosultság) érvényét veszti , és újra 0-ról indul a pontszámítás
    2. Amennyiben a kiállítástól számítva vagy 2 pontot érő foglalás között 18 hónapon belül + min. 12.500 pontot nem gyűjt Kártyájára, elveszti a PISZTRÁNG Kártyára való jogosultságát, a SZALAJKA kártyára vonatkozó feltételek lépnek érvénybe.
  • LIPICAI Kártya:
    1. kiállításától számítva vagy 2 pontot érő foglalás között, 18 hónapon belül amennyiben nem történik pontmozgás a Kártya (%-os kedvezményre jogosultság) érvényét veszti , és újra 0-ról indul a pontszámítás
    2. Amennyiben a kiállítástól számítva vagy 2 pontot érő foglalás között 18 hónapon belül + min. 25.000 pontot nem gyűjt Kártyájára, elveszti a LIPICAI Kártyára való jogosultságát, a SZALAJKA kártyára vonatkozó feltételek lépnek érvénybe.

7. Pontgyűjtés illetve beváltás alapját szolgáló szállodai saját szolgáltatások

1 szállás félpanzióval
(szervízdíj nélkül)
4 sporteszköz-bérlés 7 szolárium
2 étkezés
(szervízdíj nélkül)
5 fallabda 8 minibár
3 italfogyasztás
(szervízdíj nélkül)
6 masszázs    

8. Pontgyűjtésből illetve beváltásból kizárt szállodai saját szolgáltatások

1 újság 4 külső szolgáltatások 7 parkolás
2 ajándéktárgyak 5 szobai telefonhasználat 8 halpedikűr
3 házi állat elhelyezés 6 kandallófa 9 kozmetika


A szálloda fenntartja magának a jogot a Törzsvendég program folyamatos felülvizsgálatára és esetleges megváltoztatására.


Szilvásvárad, 2018. január 01.

Tari Szabolcs
igazgatóTörzsvendégprogram

 

 

Szalajka Liget Hotel és Apartmanházak ajánlatkérés

 

Törzsvendég program

Téli akció a Szalajka völgyben
Aktív hétvégék

Fedezze fel az aktív pihenés csodáját párjával, családjával Szilvásváradon 2 éjszakán át akár már 24 000Ft/fő áron!

Bővebben

 
Téli feltöltődés
Téli feltöltődés

Kivételes akció a Magyar Turisztikai Ügynökség és szállodánk összefogásával: 3 éjszaka már 31500Ft/fő áron.

Bővebben

 
Húsvéti szállás ajánlat
Húsvét a hegyekben

Nyugodt családi pihenés és húsvéti szórakoztató programok az egész családnak!

Bővebben

 
Iratkozzon fel
Hírlevelünkre!

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.