Szalajka Liget Hotel**** és Apartmanházak Törzsvendégprogram Szabályzat
(6. számú módosítás)

1. Kártyaigénylés

Törzsvendég kártya tulajdonos lehet minden bel-, vagy külföldi Vendég,
  • aki kitölti a jelentkezési lapot és leadja a recepción, vagy postai úton elküldi a szállodának,
  • befizet 2 540 Ft (2 000 Ft + ÁFA), rendszerfenntartási költséget (helyszínen készpénzzel, hitelkártyával vagy átutalással)
  • A kártyát postai úton, a befizetést követő kérésének megfelelően 5 munkanapon belül juttatjuk el a jelentkezési lapon szereplő címre vagy a következő itt tartózkodásakor személyesen adjuk át.

2. Kártyaszintek

I.   SZALAJKA Törzsvendégkártya (pontgyűjtés vagy jóváírás)
II.  PISZTRÁNG Törzsvendégkártya (kedvezményre jogosít)
III. LIPICAI Törzsvendégkártya (kedvezményre jogosít)

3. Általános, minden kártyatípusra érvényes szabályok

  • Pontgyűjtésre csak a rendszerfenntartási díj befizetésétől van lehetőség, de amennyiben a Kártya igénylése előtt (18 hónapon belül) min 2 x már tartózkodtak szállodánkban (közvetlen foglalással), visszamenőlegesen is van lehetőség a pontok összesítésére. Feltétel: A kiállított számla arra a névre szól, amire a Törzskártyát kérik és a foglalás szól.
  • Kizárólag közvetlen szállodai foglalással érvényes!
  • A jelentkezési lapon megadott adatokat a szálloda csak saját céljaira használja fel
  • Akár pontérték, vagy akár %-os formában kerül sor a kedvezmény nyújtására, a kedvezmény egyidejűleg maximum 2 szállodai szobaegység (max. 6 fő) vagy 1 apartmanház (max. 6 fő), illetőleg az azokban lakó vendégek által igénybevett szállodai saját szolgáltatások erejéig vehetők igénybe
  • Minden esetben a kedvezmény alapját nyújtó szobaegységekre írásos megrendelőt kell, hogy küldjön a kedves Vendég közvetlenül – emailben, faxon vagy a szálloda hivatalos weboldaláról - a szállodához ( egyéb foglalási rendszereken keresztül érkező megrendelés után a Törzskártya pontokat nem tudjuk jóváírni és a kedvezmény sem érvényesíthető)), amiben szerepelnie kell utalásnak a Törzsvendég kártya számára. Amennyiben ajánlatkérésekor/megrendelésekor nem tünteti fel Törzsvendégkártyája számát, a kedvezmény vagy pontjóváírás utólag, a számla rendezésekor nem érvényesíthető.
  • A Törzsvendég kártya át nem ruházható, a Törzsvendég kártya tulajdonosának a kedvezmény alapjául szolgáló időszakban a szállodában kell tartózkodnia
  • Előzetes, névre szóló, írásban visszaigazolt foglalás hiányában kedvezményt, illetve pontgyűjtést, kedvezményt érvényesíteni nem tudjuk.
  • Törzsvendég-kártyáink névre szólóak és sorszámozottak, aminek megfelelően egy vendég csak egy kártyával rendelkezhet, a kártyatulajdonos csak természetes személy lehet.
  • Több Törzsvendég kártyán található pontok összevonására nincs lehetőség.
  • Elveszített kártyát 2000 Ft + ÁFA összeg ellenében tudónk pótolni
  • Minden év végén és elutazása után (5 munkanapon belül) e-mail formájában tájékoztatjuk a Törzsvendéget pontegyenlegéről és ennek megfelelően aktuális Kártyatípusáról esetleges változásokról.
  • Amennyiben a Törzsvendégünk egyedi, személyre szóló árat kap a szállodától, akkor abból nincs lehetőség további kedvezmény megadására illetve kedvezmény vagy pont felhasználására

4. Kártya használata

  • A szállodai számla fizetésekor kérjük, hogy kollégánknak szíveskedjen bemutatni az Ön (mint kártyája tulajdonos) kártyáját.

5. Egyes kártyatípusok sajátosságai

  • I. SZALAJKA Törzsvendégkártya (pontgyűjtő kártya)

    Pontgyűjtés:
    a vendég kérésére (számla kiállításakor), a pontgyűjtésből ki nem zárt szállodai saját szolgáltatások igénybevételével, az érvényes árlista alapján, a számla nettó összegének 5%-a Törzsvendég kártyán pontként jóváírásra kerül. Például:

Az ön végszámláján a következő szolgáltatások szerepelnek:

Szolgáltatás

Áfa kulcs

Fizetendő

Nettó Összeg

szállás

5%

25 000

23 810

szervízdíj (a szállásban lévő félpanzió tartalmazza, a számlán nem jelenik meg)

5%

-425

nem adható

Éttermi étel ( pl ebéd)

5%

2 300

2 190

átterhelt szervízdíj 5 %

5 %

200

nem adható

Éttermi (drink) ital

27% 2 392 1 884

átterhelt szervizdíj 27%

27% 208 nem adható

idegenforgalmi adó

a.n.k.

500

nem saját szolgáltatás

Terhelések összesen:

 

30 600

27 459

A pontgyűjtés alapját a saját szolgáltatások nettó végösszege jelenti: 27 459 Ft
5%-nyi gyűjtött pont összege: 27 459 Ft x 0,05 = 1 373 pont

Ez az a pont mennyiség, amit jóváírunk az Ön személyes kartonján, s amit akár már a következő alkalommal fel tud használni, mint kedvezmény!

Az így keletkezett pontok, akár már a legközelebbi szállodai szolgáltatás igénybevételekor felhasználhatók, mint kedvezmény VAGY tovább gyűjtve magasabb százalékos engedmény alapját képezik.

Pontfelhasználás:

  • Vendégünk, a Szalajka Törzsvendég Kártyán az adott saját szállodai szolgáltatás igénybevételét megelőző időszak alatt összegyűjtött pontjai, számlájának rendezéséhez bármikor felhasználhatja, a számla bruttó összegének maximum 30%-áig (1 pont = 1 forint)
  • A Szalajka Törzsvendég Kártyán gyűjtött pontokkal kifizetett összeg után újabb pont nem jár

Például:

Az előzetes pontgyűjtés során egyéni Törzsvendégkártyáján 1 723 pont szerepel, amit Ön jelenlegi számlájának kifizetésekor fel kíván használni.

Technikailag mi ezt a 1 723 pont, szállás engedményként adjuk meg számlája végösszegéből, tehát:
45 220 Ft – 1 723 Ft = 43 497 Ft-ot kell Önnek jelen számlájánál kifizetnie a Recepción.

Ezután a 43 497 Ft után a nettó, Áfa nélküli összegeket alapul véve (kivéve a 8. pont alatti szolgáltatások, IFA és szervizdíj), mely kiszámolt összeg újból alapját képezi az 5%-os pontgyűjtésnek.

  • II. PISZTRÁNG Törzsvendégkártya (kedvezményre jogosít)

    PISZTRÁNG Törzsvendég Kártya - 25.000 pont elérésekor a Kártyabirtokos dönthet arról: (Az igénylést írásban kell eljuttatni a szállodavezetés részére)

    1. Pontjait tovább gyűjti, így újbóli foglaláskor pontjóváírást kérhet, a már leírt feltételekkel, tehát marad a SZALAJKA Kártyája
    vagy
    2. Igényli a PISZTRÁNG Törzskártyát, mely a következő %-os kedvezmények igénybevételére jogosítja:

    • Szobafoglalás esetén minden, a szálloda saját honlapján megtalálható árból, csomagárból biztosítjuk a
      15% engedményt (kivéve egyedi személyre szóló ajánlatok és jelezve a csomagoknál)
      5 % kedvezményt pedig az ünnepi és kiemelt időszaki csomagokból
    • A szállodában nyújtott saját szolgáltatás bruttó árából - normál időszakban - 20%,
    • A szállodában nyújtott saját szolgáltatás bruttó árából - ünnepek és kiemelt időszakokban - 10%,
    • Minden egyes szállodai tartózkodás alkalmával érkezésre 1 üveg Juhász Rosé borral és ingyenes parkolással kedveskedünk (kivéve - jelezve a csomagoknál- és egyedi személyre szóló kedvezményes ajánlatok igénybe vétele esetén)

     

  • III. LIPICAI Törzsvendégkártya (kedvezményre jogosít)

    LIPICAI Törzsvendég Kártya - 40.000 pont elérésekor a Kártyabirtokos dönthet arról:
    (Az igénylést írásban kell eljuttatni a szállodavezetés részére)

    1. Pontjait tovább gyűjti, így újbóli foglaláskor pontjóváírást kérhet, a már leírt feltételekkel, tehát marad a SZALAJKA Kártyája
    vagy
    2.Igényli a LIPICAI Törzskártyát, mely a következő %-os kedvezmények igénybevételére jogosítja:

    • Szobafoglalás esetén minden, a szálloda saját honlapján megtalálható árból, csomagárból biztosítjuk a
      30% engedményt (kivéve egyedi személyre szóló ajánlatok és jelezve a csomagoknál)
      10% kedvezményt pedig az ünnepi és kiemelt időszaki csomagokból
    • A szállodában nyújtott saját szolgáltatás bruttó árából - normál időszakban - 40%,
    • A szállodában nyújtott saját szolgáltatás bruttó árából - ünnepek és kiemelt időszakokban - 20%,
    • Minden egyes szállodai tartózkodás alkalmával érkezésre 1 üveg Juhász Rosé borral, ingyenes parkolással, valamint egy órás lovas-fogatozással ajándékozzuk meg – időjárástól függően –(kivéve azon csomagok, ahol jelezve - és egyedi személyre szóló kedvezményes ajánlatok igénybe vétele esetén) – A fogatozás cserélhető a következő szolgáltatásokra: 2x1 óra fallabdapálya használat ütővel vagy 1 napos  kerékpárbérlés /fő vagy 2 alkalom halpedikűr vagy 1 alkalom 60 perces  masszázs.

6. Törzsvendég kártyák közös jellemzői

  • Amennyiben a Kártyatulajdonos pl. %-os kedvezmény igénybevételéről nyilatkozott egy kártya szint elérésekor, döntését csak az újabb szint elérésekor változtathatja meg pl. pontgyűjtésre/pontbeváltásra (Szalajka Kártya)
  • Mindettől függetlenül a kártyák használatakor az egyéni Törzsvendégkartonon a számla engedménnyel csökkentett (fizetendő) összegének 5%-át folyamatosan vezetjük és nyújtunk tájékoztatást.
  • Kártyák érvényessége:
  • SZALAJKA Kártya – kiállításától számítva vagy 2 pontot érő foglalás között, 18 hónapon belül amennyiben nem történik pontmozgás, a Kártya még érvényes, de újra 0-ról indul a pontszámítás, tehát elveszíti eddig gyűjtött pontjait.
  • PISZTRÁNG Kártya:
    1. kiállításától számítva vagy 2 pontot érő foglalás között, 18 hónapon belül amennyiben nem történik pontmozgás a Kártya ( %-os kedvezményre jogosultság) érvényét veszti , és újra 0-ról indul a pontszámítás
    2. Amennyiben a kiállítástól számítva vagy 2 pontot érő foglalás között 18 hónapon belül min. 12.500 pontot nem gyűjt Kártyájára, elveszti a PISZTRÁNG Kártyára való jogosultságát, a SZALAJKA kártyára vonatkozó feltételek lépnek érvénybe.
  • LIPICAI Kártya:
    1. kiállításától számítva vagy 2 pontot érő foglalás között, 18 hónapon belül amennyiben nem történik pontmozgás a Kártya ( %-os kedvezményre jogosultság) érvényét veszti , és újra 0-ról indul a pontszámítás
    2. Amennyiben a kiállítástól számítva vagy 2 pontot érő foglalás között 18 hónapon belül min. 25.000 pontot nem gyűjt Kártyájára, elveszti a LIPICAI Kártyára való jogosultságát, a SZALAJKA kártyára vonatkozó feltételek lépnek érvénybe.

7. Pontgyűjtés illetve beváltás alapját szolgáló szállodai saját szolgáltatások

1. szállás (szervízdíj nélkül)
2. étkezés (szervízdíj nélkül)
3. italfogyasztás(szervízdíj nélkül)
4. sporteszköz-bérlés
5. fallabda
6. masszázs
7. minibár

8. Pontgyűjtésből illetve beváltásból kizárt szállodai saját szolgáltatások

1. ajándéktárgyak
2. házi állat elhelyezés
3. külső szolgáltatások
4. szobai telefonhasználat
5. kandallófa
6. parkolás
7. halpedikűr

A szálloda fenntartja magának a jogot a Törzsvendég program folyamatos felülvizsgálatára és esetleges megváltoztatására.

Szilvásvárad, 2024. január 01.

Tari Szabolcs
igazgató

Facebook

Kapcsolat

Email: info@szalajkaliget.hu
Telefon: +36(36) 564 300
Igazgatás: +36(36) 564 300
Értékesítés: +36(36) 564 300/301
NTAK regisztrációs szám: SZ19000575

Térkép

© 2024 szalajkaliget.hu. Designed By Oneonline